CENÍK

Ubytování je možné minimálně od 4 nocí. Ceny jsou sezónní rádi Vám je sdělíme emailem či telefonicky. Ceny jsou k nahlédnutí na portálu booking.com a airbnb.cz

PODMÍNKY

1. Základní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní a smluvní podmínky (dále jen "Obchodní podmínky") stanoví základní podmínky, na jejichž základě pronajímatel Jaroslav Švejda Rokytnice nad Jizerou, (dále jen "Pronajímatel"), umožní zájemcům pronájem celého domu, který se nachází na adrese Dolní Rokytnice, Rokytnice nad Jizerou.

Smlouva na pronájem ubytování je uzavírána mezi výše uvedeným pronajímatelem a klientem, který má o využití prostoru zájem, a který se seznámí a souhlasí s těmito Obchodními podmínkami (dále jen "Klient").

2. Uzavření smlouvy

Pronajímatel poskytne Klientovi prostor pro krátkodobé ubytování na základě objednávky učiněné emailem, telefonicky či online rezervací.

Podmínkou odeslání objednávky je to, že se Klient seznámí s těmito Obchodními podmínkami a v objednávkovém procesu výslovně zaškrtne svůj souhlas s Obchodními podmínkami. Bez tohoto souhlasu nelze objednávku udělat. Klient souhlasí při realizaci objednávky s použitím komunikačních prostředků na dálku. Náklady vzniklé Klientovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s odesláním objednávky a uzavřením smlouvy (tedy náklady na internetové připojení, případně náklady na telefonní hovory) jsou hrazeny Klientem dle základních sazeb, které hradí svému poskytovateli telefonických a datových služeb.

Příslušná smlouva o pronájmu domu je uzavřena okamžikem, kdy Pronajímatel potvrdí e-mailem objednávku. V této souvislosti bere Klient na vědomí, že jím učiněná objednávka pronájmu v konkrétním termínu je závazná.

Pokud Pronajímatel zjistí, že z nějakého opodstatněného důvodu na straně Pronajímatele není možné ve vybraném termínu Službu využít, bezodkladně o tomto Klienta vyrozumí a nabídne mu náhradní termín. Nepřijme-li Klient žádný z nabízených náhradních termínů, považuje se tím smlouva za ukončenou.

Klient provedením objednávky bere na vědomí, že předpokladem uzavření smlouvy je bezhotovostní zálohová platba ve výši 60% z celkové ceny a doplatek ve výši 40% týden před požadovaným termínem pronájmu. V případě vzniku smluvního vztahu v době kratší než 14 dní před realizací pronájmu je klient povinen uhradit 100% celkové ceny.

Objednávka Klienta je Pronajímatelem archivována v elektronické podobě, a to po dobu určenou Pronajímatelem, kdy tato doba plyne z doby nezbytné pro vypořádání všech závazků plynoucích z objednávky. V případě žádosti Klienta mu bude obsah objednávky poskytnut.

Smluvní vztah mezi Pronajímatelem a Klientem se řídí právním řádem České republiky, zejména pak zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen "Občanský zákoník"). Smlouva mezi Pronajímatelem a Klientem je uzavřena v českém jazyce.

3. Způsoby plateb/platební podmínky

Úhrada pronájmu je možná pouze jako platba bezhotovostní :
Platba předem
V případě vzniku smluvního vztahu v době kratší než 14 dní před realizací pronájmu je klient povinen uhradit 100% celkové ceny.

4. Právo na zrušení objednávky/odstoupení od smlouvy

Klient má právo kdykoliv před začátkem zájezdu/ubytování odstoupit od cestovní smlouvy. Toto odstoupení musí být písemné. (dopis nebo email).

Smluvní vztah je zrušen a účast stornována ke dni, kdy je písemné odstoupení (storno) doručeno pronajímateli. Pokud klient odstoupí od smlouvy, je povinen uhradit pronajímateli následující stornopoplatky:
- při stornování v období do 30 dnů před začátkem pobytu poplatek 5.000 Kč
- při stornování v období od 29 do 14 dnů před začátkem pobytu 60%
- při stornování v období 14 a méně před začátkem pobytu : 100% celkové ceny
- pronajímatel může ve výjimečných případech snížit nebo neúčtovat stornopoplatek

Celkovou cenou se rozumí plná prodejní.

5. Reklamace a odpovědnost za škody

V případě, že rozsah nebo kvalita poskytnutých služeb je nižší než byla předem dohodnuta, vzniká klientovi právo na reklamaci. Klient je povinen uplatnit reklamaci včas bez zbytečného odkladu. Uplatnění reklamace na místě samém umožní odstranění vady okamžitě, zatímco s odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení a tím i možnost řádného vyřízení reklamace. Uplatnění reklamace v místě poskytované služby může klient provést písemně a je povinen prokázat součinnost při jejím uplatnění a vyřízení. Své nároky z reklamace musí klient uplatnit u ubytovatele bez zbytečného odkladu.

Dojde-li k okolnostem, jejichž vznik, průběh a následek není závislý na činnosti a postupu ubytovatele (vis major) nebo k okolnostem na straně klienta, na základě kterých klient zcela nebo zčásti nevyužije služby objednané a zaplacené u ubytovatele, nevzniká klientovi, pokud není dohodnuto jinak, nárok na úhradu nebo slevu z ceny těchto služeb.

Pronajímatel neodpovídá za škodu, pokud byla způsobena:
- klientem
- třetí osobou, která není spojena s poskytováním ubytovacích služeb
- neodvratitelnou událostí, které nemohlo být zabráněno ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze požadovat.

7. Závěrečná ustanovení

Pronajímatel je oprávněn tyto Podmínky jednostranně kdykoliv změnit, přičemž změna těchto Podmínek je účinná ke dni jejího vyhlášení, pokud není stanoveno jinak. Pro realizované objednávky (rezervace) je rozhodující znění platné ke dni realizace dané objednávky.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 17.1. 2022.

UBYTOVACÍ ŘÁD

V ceně ubytování je možnost uložit lyže nebo kola, parkovací místa na parkovišti vedle objektu. Dále jsou v ceně rekreační poplatky.
Pobyt začíná od 16:00 hodin, pobyt končí v den odjezdu do 10:00 hodin.
Domácí zvířata mají vstup do domu zakázán.
Kouření je v domě je přísně zakázáno.
Zákazník je povinen uhradit každou ztrátu nebo poškození inventáře způsobené během jeho pobytu v apartmánu. Úplnost inventáře bude zkontrolována při předávání domu v den odjezdu. Poškození nebo ztráta inventáře bude vyúčtováno k náhradě.
V případě delšího pobytu (dva týdny a více) může být dohodnut jiný způsob účtování a placení, než jakým bylo až doposud za služby spojené s pobytem placeno.
Je zakázáno jakkoliv přemisťovat nábytek v pokoji či mimo něj.
S dotazy k pobytu a k jeho průběhu se obracejte na pronajímatele.